pühapäev, 23. august 2015

Vanast uus

Leidsin maalt oma 1.klassi pinali, mis oli kleepse täis kleebitud ning soditud. Minu mäletamist mööda oli see mu kõige esimene pinal ja ma olin selle üle nii uhke, ikkagi Minniga ju :) Kusjuuures mul on isegi mõned pliiatsid sellest pinalist alles. Need on küll umbes kahe cm pikkused, aga kasutada saab ikka.
Kuna olin juba ammu mõelnud, et tahaks endale sellist pinalit, kuhu pliiatsid ja mõned vildikad panna, siis võtsin ja tuunisin selle vana pinali ära. Vaatasin ka uusi pinaleid poes ja käsi ei tõusnud ostma, kui kõik need mis mulle meeldisid maksid 7-10 euri ja ühtegi kirjutusvahendit seal sees ei olnud.
Pinali peale kleepisin Abakhanist ostetud vakstu moodi kanga. Klapil oleva kiletasku lõikasingi kiletaskust :) kus dokumente vahel hoitakse ja õmblesin kanagale. Kõige hullem oli sisemuse üle kleepimine, kuna iga pliiatsivahe pidi ju kleepsust välja lõikama ja august läbi suskama. Kui asjad on sees, siis ei ole näha, et tegelikult on mõnest kohast lilla paista, kuid kuna jätsin alles kõik muud lillad detailid, siis see ei häiri. Ma arvan, et pean pinalile peale poole õigelt poolt avamiseks tegema mingisuguse kaunistuse, nt lipsu või midagi, muidu suudan ma selle koguaeg valet pidi kätte võtta :)
Uueks tegemise lainel leidsin maalt koos pinaliga ka vana meigitarvete karbi. Nu tegelt ei ole see mega vana, kuna on saadud ikkagi 90-ndatel, aga minu jaoks vana. Selle saime kunagi tasuta kaasa mingisuguse kataloogiga, kus olid tellimiseks lahedad markide moodi lipikud kaasas, kuhu olid peale trükitud tooted ja siis sai tootelehte nendega täita. Karbil on lukk ja puha :)
 Katsin karbi salvrätikuga ning liimisin äärtesse pitsi. Kaane sisemuse tegin ka uue, kuna seal oli peegel, mida õmblemise tarvikute karbis vaja ei lähe, sest egas sealt ennast tervelt ei näe, kui riideid õmmelda :) Peegli kohale tegin nõelapadja, mille raamisin pitsiga ja mis näeb välja nagu nukuteater. Kleepisin nõelapadaja ümber ka uue musta vildi, sest vana venis ära kakkumise peale välja ning seda ei saanud enam tagasi panna.
Lisaks taaskasutusele õmblesin endale ka väääääga lihtsa pinali, mida saab igapäevaselt kotti visata lisaks eelmisele pinalile, kus on harvemini kasutatavad vahendid. Kusjuures pinali õmblemisele läks max 10 min, millest kõige kauem võttis luku värvi valik :)
Ma loodan, et mõni marker ei hakka läbi laskma ja vilti ära ei määri. Selline mõnus lihtne aga praktiline pinal.Tegelt on mul mega palju muid asju teha :) aga kui inspiratsioon ja tahe peale tuleb, siis kohe ei saa.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar