laupäev, 22. august 2015

Taaskasutus

Nagu eelmises postituses mainisin, siis olen viimasel ajal leidnud teise ringi poodidest palju ilusaid asju. Ja eile juhtus see jälle!!! Kõige õnnelikum olen õmblusmasina üle, mis vb ei õmblegi :) aga see-eest on meeeega ilus ja maksis ainult 8 euri, seega võin ma selle niisama riiuli peale ka seisma panna.
Kui hooratast keerata siis õmbleb küll, aga mingid jupid on puudu. Eks viin ta meie õmblusmasina onu juurde ja siis saab teada, mis tulevik toob. Jah selle onu nimi on Onu Õmblusmasinaparandaja :) Kuna hinda ei olnud poes selle iluduse peale pandud, siis küsisin müüalt ning ootasin, et vastuseks tuleb 45 euri miinimum, aga õnneks oli ainult 8 euuuriiiiiii!!! Jeiiii!!!
Lisaks õmblusmasinale leidsin veel igasuguseid kangaid. Pooled puuvillased, teised puhas polüester. Mina kui tekstiilitöö õpilane ning ülikoolis bioloogia eriala lõpetanu, ei peaks küll polüestrit armastama, kuid nii roheline ma veel ei ole.
Kõige ülemine jänkudega kangas on tegelikult väike padjapüür. Mõtlesin, et sellest saaks laheda poekoti teha või siis kasutada millegi muu kaunistamiseks. Kahest kangast kavatsen endale pluusid teha (all vasakus nurgas musta põhjaga kangas ning keskel paremal valge põhjaga täpiline kangas). Need mõlemad ongi ühed polüestrid, kuid kangad langesid nii ilusti, et ma kohe nägin neid õhuliste pluusidena, mitte kangatükkidena. Kangas all paremas nurgas tekitas minus kahtlust, kas võtta või jätta, kuid kuna kohe see riiulilt silma jäi, siis pidin ikka võtma, kuna botaaniku silm nägi kangal kohe Berberis vulgarise marju, ehk hariliku kukerpuu marju ehk siis kaugemale mõeldes barbarissi komme :) Seda kangast kasutan arvatavasti iseseisva praktika lapitöös. Aga eks aeg näitab.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar