kolmapäev, 20. mai 2015

Mull, mull, mull, mull väiksed kalad, kus on teie väiksed jalad?

Võtsin kunagi ammu osa Isetegija.net aastaprojekt 2013: 12 erinevat tehnikat, kus pidi iga kuu mingis erinevas tehnikas töö tegema ning siis teistele näitama. Minu originaali saate näha --> siit. Aga nüüd sai see heegeldatud kalaga mobiilikott, mida ma tegelikkuses kordagi ei kasutanud ja mis niisama sahtlis passis, endale uue elu. Temast sai pross.
 Lõikasin vildiga koos kala koti pealt maha, jättes vildi ääres paistma, liimis taha kuumaliimiga prossinõela, lisasin mõned ketid ja needi silmaks ja nii ta valmis saigi. Kui keegi soovib seda kala ise ka heegeldada, siis selle mustri leiate minu pinterestist heegeldamise kaustast.
Üleeile õhtul tegin paari kerge liigutusega ka ühe märkmiku tuunimise. Nimelt on mul kogunenud palju palju igasuguseid märkmikuid, mida aga enam sellisel kujul kasutusse võtta ei tahaks, peamiselt nende kaanepiltide pärast. Aga neid on hea tuunida vastavalt vajadusele.

Tagumisele kaanele õmblesin õmblusmasinaga kummiotsad kinni, ette ja taha kaanele kleepisin papid ja lisaks papi peale veel mustriga kile, mille sain Ehituse ABC-st. See jäi mul üle, kui kooli erinevate tundide mappe kaunistasin, sest tavalised suured rõngasmapid ei ole minu rida. Ja nii saigi Hello Kitty märkmik endale veidi rohkem vettpidavad kaaned ja kummi, mis kogu kupatust koos hoiaks.




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar