pühapäev, 24. jaanuar 2016

Peaksin rohkem pintslit kätte võtma

Issil oli täna sünnipäev ja kuna olin nädal aega Räpinas koolis olnud, siis ei jõudnud midagi valmis teha. Eile tulid aga külalised ning enne peo algust käisime poes ja ostsime kingituse. Hommiku poole hakkasin igaks juhuks ikkagi midagi kokku mätserdama. Juhuks, kui poest midagi ei leia.
Kunagi ammu, kui sõbranna Viljandi maja hakati maha müüma, saime seal ringi tuhlata ja endale meelepäraseid asju koju tassida. Mina kui tuntud pahna kokkukorjaja ei saanud sealt ju tühjade kätega ära tulla. Seega kõndisid...pigem sõitsid autoga koju paljud nõukaaja asjad, mis muidu oleksid prügimäele või siis uutele omanikele läinud, minu koju. Egas ma väga enam ei mäleta, mida ma sealt ahnitsesin, aga paar asja olen ikka viimasel ajal ümber teinud ja kasutusele võtnud. Üheks selliseks oli ka issile tehtud maal. Nimelt oli algse "maali" puhul tegu läikiva paberi peale prinditud pildiga, aga pildiraam oli ilus. Ainult sellepärast ma selle kaasa krahmasingi. Ja nüüd sai selle raami sisse ilusam pilt tehtud. Tegelt kaugelt vaadates eelmisel ka viga ei olnud, aga lähemalt oli ikka väga jube :)
Kuna issi on meil jahimees, siis sellest ka selline põdra pilt. Ise 100% pildiga rahule ei jäänud, aga rohkem muutma ka ei julgenud hakata, muidu läheb täitsa nässu. Üks suurem asi, mille koos pildiraamiga koju tassisin oli nõukaaegne lamp, millele sai heegeldamise tunni raames pits külge heegeldatud, kuid see ei ole veel üles pandud ja sellepärast selles kunagi hiljem.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar