teisipäev, 24. november 2015

Kaltsunukk ilma nõela pistmata

Tootearenduse tunnis tegime eile kaltsunukku, mille juures ei tohtinud kasutada nõela. Nukk tuli teha valmis kanga, nööri ja sõlmede abil. Selle nuku tegemise juhendi andis õpetaja meile ette, kuid täna pidime sellest uue toote arendama.
Minu uueks tooteks oli meduus, kellel on kaheksajala kombitsad :) tegelikult olin ma enda arust mega kaval ja võtsin kombitsate jaoks täpilise kanga, nagu oleksid iminapad kombitsatel. Kuid kui olin meduusi valmis teinud, siis lõi lambike põlema, et kaheksajalal on ju kombitsatel iminapad -.- Nii lõikasin kombitsad peenemateks ning punusin patsid.

Lisaks kaltsunukule proovisime ka erinevaid Jaapanist pärit kangasse pakkimise tehnikaid - FUROSHIKI.
 Proovisime koolis sama tehnikaga ka kottide sidumist, kuid kuna need olid tühjad, siis pildile jäid nagu tühjad kotid, mis ei seisnud püsti. Kottidest meeldis mulle väga üks selline, mida õpetaja nimetas seenelkäimise kotiks :) Nimelt tegime sellise koti, kuhu saaks panna seeni, kui korv täis saab. Tavaliselt kasutame selleks empsi pusa :) aga nüüd saame siis sallist koti teha. Väga kasulik õppetus. Kott nägi välja peaaegu nagu all oleval juhendil Katakake Fukuro kott, aga väljaulatuvad otsad sai sisse poole keeratud ja seega seisavad seened kindlamini kotis.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar