pühapäev, 12. juuli 2015

Siis, kui väljas on tore Eesti suveilm...

Siis, kui väljas on tore Eesti suveilm ja aias taimedega mässta või metsas mütata ei saa...või pigem väga ei taha, sest kes siis suvel haige on, nagu Kalle ütleb, siis tuleb toas nokitseda. Tegelt nokitsesin natuke terrassi peal ka, kuna terrassilauad olid väga head mõõdupuud roosidele võrestiku ehitamisel ja ma ei pidanud kasutama harilikku juttide tõmbamiseks ja võisin ka joonlaua kapi peale jääta. Kui mu vend ei oleks Saaremaal olnud, siis oleks ta kõik lauajupid loodiga üle käinud ning võrestiku tegemisega oleks sada aastat läinud. Täpsed ja sirged asjad ei ole minu jaoks olulised, kui lõpptulemus on ilus. Ma lähenen asjadele loominguliselt :) Kuigi vahel oleks vaja kuulda võtta tuntud vanasõna: 9 korda mõõda, 1 kord lõika. Seda oleksin pidanud näiteks ettevõttepraktika juures jälgima, sest voodrikangas sai otsa ja siis pidin poole pinalid tegema väiksemad, kuid see selleks. Probleemi ei tulnud, sest mulle anti vabad käed pinalite kujundamise juures. Ettevõttepraxist õppisin veel ka seda, et mulle liinitöö kohe kuidagi moodi ei sobi ja 10 ühesugust asja on minu jaoks piir...vb veidi rohkem, oleneb mida tegema peab, aga üle 20 küll ei tahaks. Aga see selleks.
Võtsin ennast kätte ja katsin vana nõuka aegse ehtekarbi tapeediga ja lisasin takunöörist tutikese. Selline tore rustic karp tuli. Lisaks tegin kaua kapi peal seisnud okstest hirvepea trofee.
NB! Kvaliteet halb, sest pilt on tehtud telefoniga!
 Sain vahepeal aasta vanemaks ka...üleeile!!! Jeiii!!! Või tegelt ei tea, kas on ikka jeii, sest poolsada sai täis. Kuigi sünnipäeval ratast ostmas käies küsis müüa, kas mul kiiver ikka on? Vastasin, et ei ole. Selle peale ütles ta, et loodan, et oled ikka 16 täis, sest seadus nõuab kuni 16-aastastel kiivri kandmist. Ise oli müüa arvatavasti minuga sama vana vb isegi noorem :) Aga egas peale 20.eluaastat on sellised situatsioonid vaid komplimendid :)
NB! Kvaliteet halb, sest pilt on tehtud telefoniga!
Sünnipäeva esimeseks kimbuks sain vanaemalt (vana) käest kimbu mustikaid. Väga lahe sünnipäevakimp, kuna mulle tavaliselt lõikelilled väga ei meeldi, sest need on surnud lilled :) aga need mustikad sain ära süüa.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar